technicolor

Kisah seorang isteri yang curang


kisah seorang isteri yang curang Tangannya terus sahaja menyambar benda itu dan dengaan sekelip mata sahaja ia sudh berada di dalamm mulutnya lagi. Mereka sekarang sudah remaja. Jika bersama lelaki lain di dalam rumah dalam keadaan mencurigakan apa lagi yang mereka lakukan jika tidak membuat maksiat Namun seperti orang tidak bersalah kedua duanya berbuat muka selamba. Nafsu isteri Kassim dibela menjadi semakin besar dan membesar sehingga akhirnya Kassim telah ditewaskan oleh nafsu isterinya yang telah mengusai segala akal fikiran. Saya sudah berbincang dengan isteri dan saya enggan memberikan komen mengenai perkara yang sudah lepas. W. Wahai suami 100 hari tu bukannya untuk isteri. Nairobi Rahsia seorang isteri yang curang dengan suaminya terbongkar dengan cara memalukan apabila dia melekat ketika melakukan hubungan seks dengan kekasihnya. Dua hari lepas dia balik jam 1 pagi minta saya sediakan nasi. Pada masa sama ada yang membandingkan kisah 39 terlanjur 39 kedua dua pasangan itu. Kisah yang diceritakan oleh Robin Givens berkenaan insiden ini sedikit berbeza. Buat lelaki kisah ini boleh disampaikan buat mereka yang berkenaan. Baca dan hayatilah betapa terseksanya seorang isteri yang melakukan perbuatan curang di belakang suaminya tatkala berkursus di luar negara Jan 28 2015 YA Allah sedihnya KISAH SEORANG ISTERI CURANG. Kalaulah suami memilih untuk curang wahai isteri jangan lah kalah dengan emosi sendiri. Salam admin. quot KISAH CURANG SEORANG ISTERI . 29 Sep 2018 Seorang wanita sederhana sebagai seles di satu perusahan. Itu untuk kamu juga. si isteri yang cantik lagi hot ni mempunyai Seorang suami yang berprinsip tidak akan mampu menerima semula isteri yang berlaku curang. Hubby aku kerja sebagai pengurus di sebuah kilang. Buat wanita yang bakal bergelar isteri jadikan kisah ini sebuah pedoman. Saya just copy paste jer kat sini untuk bacaan kita bersama sebagai pengajaran dan tauladan bagi para isteri dan secara tak langsung juga kepada para suami. Luahkan segalanya pada suami. Mia amat memahami dirinya. Kisah kecurangan seorang isteri terhdap suaminya. Antaranya Normah menceritakan yang dia telah mengikut lelaki hingga ke Siam dan kemudian hidup seperti suami isteri. Si isteri bertanya kepada suami beberapa soalan. Kalo ternampak isteri saya seorang diri memandu pada jam 200 Pagi 300 Pagi Itulah orang rayau. Suami Curang Layan Cipap Awek aku telah berkahwin isteri ku cun seksi punggung padat bulat kulit gebu wanita paling cantik. Kisah curang seorang isteri Kisahnya benar menyentuh hati. Si isteri bekerja dalam bidang kerajaan sebagai kerani semenjak tiga tahun lalu. Bukannya isteri tak mahu bagi cuma bawa bersabar boleh tak 8. May 13 2019 KERAP kali kita baca kisah masalah rumah tangga yang 39 bagai nyawa di hujung tanduk 39 dikongsi sehingga tular di media sosial akibat kehadiran orang ketiga. Ia teringat sanksi yang akan dijatuhkan kepada siapa saja yang berbuat curang kepada pembeli. sebab tu kalau isteri minta cerai dah memang takdir sebab dia bukanlah seorang penzina maka dah tak sesuai tinggal bersama penzina. Seorang ibu anak dua yang mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain nekad meletakkan racun pada sebungkus nasi goreng yang beliau Sep 15 2017 Main curang di Rumah Tuhan Kisah kisah terluputkan dari perjalanan haji Di luar soal hal hal yang terlarang tadi banyak pula pemandangan terkait soal ketidakpedulian pada sesama. Dulu masa aku curang dan tinggalkan mereka mereka baru berusia 7 dan 9 tahun. Kisah benar ini berlaku di selatan tanah air semenanjung malaysia. Mungkin kita jarang dengar kisah wanita isteri curang berbanding suami yang curang pada si isteri tetapi hakikatnya kes sebegini memang ada berlaku di dalam masyarakat. Kisah isteri curang . Syafiq tersenyum bahagia. Ding Mesej masuk di Whatsapp. terlalu terikut sikap nafsu yang tinggi Aku tergoda dengan layanan lelaki lain sehinggakan curang dan nbsp 5 Jul 2019 Walau apapun situasinya kisah kecurangan pasangan bukanlah isu enteng. . air mata ku mengalir laju. Akibatnya isteri mengalami stres dan mencari kebahagiaan melalui kaedah curang. Dia mengaku bahawa dia adalah kekasih suami saya. Memetik portal Mirror lelaki itu berjaya Jul 02 2011 Kisah Benar Pengakuan seorang suami Isteri Curang 2 July 2011 at 05 46 Public Siapa sangka seorang isteri berperawakan lemah lembut bertudung labuh dan kuat pegangan agama rupa rupanya bertuankan nafsu apabila sanggup menjalin hubungan sulit dengan suami orang. Yang kedua dah naik jadi no 1 dan saya no 2. Pagi itu seperti biasa Zulaikha berumur 28 tahun melangkah masuk ke pejabat dengan penuh gaya. InshaAllah. rambut dan badan busuk KISAH BENAR ISTERI CURANG WAJIB BACA kisah benar isteri curangGambar Hiasan Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. Tu tak apa lagi. Tapi bila part seks dia kecundang. KISAH SEORANG ISTERI CURANG. Dan bisikan itu Suaminya seorang yang curang. tapi satu alasan suami dia cari yang lain katanya sebab isteri dia tak bersiap. Jul 01 2011 KISAH ISTERI CURANG Kisahnya benar menyentuh hati. Dan satu keadaan Dia sedang dicederakan. Sebagai wanita matang dan bijak ini yang perlu anda lakukan saat mengetahui suami berlaku Sep 24 2019 Sudahnya mengabaikan rumah tangga yang sekian lama dibina dengan korban perasaan dan air mata. Kami mempunyai seorang anak perempuan yang kini berumur 13 tahun wajahnya secantik nbsp Kisah suami curang ini sewajarnya menjadi ikhtibar buat semua suami isteri di luar sana. Sebaik habis ceritanya hati saya tergerak bertanya nbsp 21 Jan 2019 Inilah yang terjadi kepada seorang gadis yang ditinggalkan kekasihnya setelah curang dengan seorang wanita yang baru sahaja dikenali nbsp 8 Ogos 2013 Kisah benar yang dilalui Ustaz Hassan Mahmud al Hafiz ini betapa terseksanya seorang isteri yang melakukan perbuatan curang di nbsp 23 Okt 2017 Bahagia Tapi Berselingkuh. Jadi susahlah juga. yang sangat cantik. Baca dan hayatilah betapa terseksanya seorang isteri yang melakukan perbuatan curang di belakang suaminya tatkala berkursus di luar negara Kisah Benar Isteri Curang Berlagak Baik Saya sekadar ingin berkongsi luahan hati yang datang daripada kaum lelaki yang mana dikutip dari ruangan Dicelah celah Kehidupan. Berkongsi Hal Hal Kehidupan Dan Rumahtangga Untuk Dijadikan Rujukan Dan Iktibar. Cerpen seronok Isteri Orang Kena Butuh Panjang 1 Kisah seks Bagaikan seorang hamba Liyah bergerak menggunakan lututnya ke arah kangkang Zacki. Kami ibu bapa kepada 2 anak yang makin membesar. Sebagai suri rumah dan seorang isteri saya sediakan makanan secepat mungkin seperti yang dia minta. Sebelum berkahwin saya telah jatuh cinta dengan suami orang yang berusia 39 tahun. Itu jalan mati yang suami ambil. Aku Liza pegawai di sebuah cawangan syarikat kewangan. Bila kahwini isteri semata mata nak main maka beginilah jadinya. Ceritanya macam ini min. Kisah suami curang Pengajaran buat suami isteri. Selalu ada aktiviti untuk pelajarnya. com Yulis Ratna Sari 29 merupakan sosok yang patut menjadi inspirasi bagi semua istri. Perkahwinan kami bahagia hinggalah Mac lalu apabila saya dapati isteri selalu nbsp 31 Okt 2011 Supaya bila aku dah berkahwin adab aku sebagai seorang isteri akan sentiasa Setiap drama ni ada kisah isteri yang berlaku curang. Rakan Facebook. 9 656 likes 6 talking about this. Jadi cepat2lah bertaubat Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. S alam untuk yang singgah di Blog saya yang tak seberapa ini. gersang isteri lucah. Saya terimanya dengan hati yang terbuka. Difahamkan jururawat tersebut telah curang hampir 10 bulan ketika suaminya bekerja mencari rezeki di Dubai dan video tersebut telah mendapat 162 000 Sudah jelas isteri saya curang. Secara psikologinya dapat kita lihat disini bahawa tindakan yang dibuat oleh suami tersebut adalah satu cara untuknya membuang perasaan bersalah yang dirasai. Oct 13 2019 hukum isteri yang curang sikap isteri yang curang kisah seorang isteri yang curang taubat seorang isteri yang curang doa untuk isteri yang curang dosa seorang isteri yang curang. Oct 28 2009 kisah isteri curang Seperti yang telah diceritakan oleh seorang ustaz. Kami mempunyai seorang anak perempuan yang kini berumur 13 tahun wajahnya secantik ibunya dan hidungnya matanya dan pipinya Mengetahui suami berlaku curang memang satu perkara yang menyakitkan hati seorang isteri. quot Ambillah iktibar dan renungkanlah kisah yang terjadi ini quot tegas beliau sambil memetik firman dan hadis hadis yang berkaitan dengan kisah tersebut. Kisah isteri curang LIMA PERU . Nauzubillah Siapa sangka seorang isteri berperawakan lemah lembut bertudung labuh dan kuat pegangan agama rupa rupanya bertuankan nafsu apabila sanggup menjalin hubungan sulit dengan suami orang. Aug 06 2012 Kisah Isteri Curang Written By canang on Ahad 5 Ogos 2012 8 05 2012 08 10 00 AM Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. isteri aku seorang yang peramah dan penyayang. KUALA LUMPUR 23 Dis Tidak mampu menanggung derita suami bermain kayu tiga isteri kepada seorang lagi bekas peserta program dakwah realiti televisyen Da i Milenia tampil melakukan sumpah Kisah benar isteri curang wajib baca Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. Tak Berenggang Dengan Isteri Lepas Isu Curang Shuk Sahar Akui Kesilapan August 27th 2020 Tular di pelusuk media sosial sebelum ini apabila nama pelawak dan pengacara Shuk Sahar mula dihimpit kontroversi yang mendakwa dirinya berlaku curang. Berhadapan dengan pasangan yang curang sememangnya merupakan satu mimpi ngeri bagi sesiapa yang merasainya. quot Saya mahu move on dan fokus kepada kerjaya serta keluarga. Namun begitu berat ujian nbsp 7 Jul 2017 Usia perkahwinan saya dan suami hampir 12 tahun tahun ini. Apr 05 2014 Untuk suami yang curang baca dan hayati pesanan Ustaz Azhar Idrus ini Suami Ustaz perempuan simpanan saya lebih ramping daripada isteri saya. Kisah isterinya curang dengan bos Nov 16 2013 Kisah Isteri Curang Seorang rakan sepejabat telah beberapa kali memberitahu Abon yang isterinya berlaku curang dengan kawannya sendiri. Awak jangan risau. tidak ku sangka suami yang ku sanjung selama ini telah berlaku curang. Kisah Benar Pengakuan seorang suami Isteri Curang Siapa sangka seorang isteri berperawakan lemah lembut bertudung labuh dan kuat pegangan agama rupa rupanya bertuankan nafsu apabila sanggup menjalin hubungan sulit dengan suami orang. Ingatlah lelaki yang tidak cemburu terhadap isteri dan anaknya adalah dayus dan tidak akan mencium syurga . Kami telah dikurniakn 3 orang anak 1 perempuan 13 tahun dan 2 lelaki masing masing 8 dan 6 tahun. Kisah ini saya petik dari suatu laman web Kisahnya benar menyentuh hati. May 13 2015 TweetSumoMe Tweet INI merupakan satu kisah benar yang diceritakan dari pengalaman seorang ahli bomba dari Utara Semenanjung. Tiba tiba kawan anda itu berkelakuan aneh dan kurang memberi sokongan kepada perhubungan anda. Dia isteri yang cantik muda lagi. Aku tidak minta ianya berlaku kerana sebelum ini aku memang hidup bahagia di samping isteri aku yang cantik dengan 7 orang anak. T tidak pernah menjadikan seorang isteri Nabi pun sebagai pelacur sebagaimana yang dikatakan oleh Ibnu Abbas serta ulama Salaf dan Khalaf quot Tidak ada seorang isteri Nabi pun yang menjual diri melacur . Apabila suami atau isteri sah berlaku curang di belakang pasangan nbsp 19 Jan 2019 Sebenarnya beberapa hari lepas isteri saya ada menghantar mesej. Kisah suami yang berkorban segalanya demi cinta kepada isteri atau Kisah yang paling terbaru ini pula adalah berkisahtentang seorang isteri yang mempunyai suami yang baik tapi tidak menghargainya dan berlaku curang. Kahwin kerana nafsu. 18 Jan 2015 KISAH BENAR Ketabahan Hati seorang Isteri Menghadapi Suami Curang. May 18 2015 Aku adalah seorang isteri yang setia. Bukan buka aib sendiri sebab baginya tindakan yang dia ambil perlu untuk semua isteri contohi. Kisah ini terjadi di nbsp . khususnya apabila mereka bebas sewaktu bekerja. Walaupun berjuta dugaan yang datang melanda cintanya terhadap Mia tetap teguh. Isterinya mengandung kami berkenalan Semasa isteri nya mengandungkan anak ke 4 kami mula berkenalan melalui aplikasi WeChat. Bila hujung minggu dia lepak di rumah saja dengan anak anak. Orangnya berumur 28 tahun. Apa yang saya nak kongsikan di sini mungkin tidak seberat nbsp 19 Jan 2017 Enggan dituduh curang si isteri telah menulis dari pihaknya kisah sebab saya hanya harapkan belaian kasih sayang seorang suami yang nbsp 28 Mei 2018 Kisah Khalifah Umar dan Gadis yang Jujur Umar mendengar suara berbisik bisik dari rumah seorang wanita penjual susu. Selama ini dia tidak menyangka sungai rumah tangganya yang beralun lembut aman damai tenang di permukaan telah bergolak hebat di dasarnya tanpa sedar Kisah Benar Pengakuan seorang suami Isteri Curang Siapa sangka seorang isteri berperawakan lemah lembut bertudung labuh dan kuat pegangan agama rupa rupanya bertuankan nafsu apabila sanggup menjalin hubungan sulit dengan suami orang. Dec 05 2012 Kisah Benar Curang Seorang Isteri Siapa sangka seorang isteri berperawakan lemah lembut bertudung labuh dan kuat pegangan agama rupa rupanya bertuankan nafsu apabila sanggup menjalin hubungan sulit dengan suami orang. Tiga bulan yang lalu saya menerima mesej di WhatsApp dari seorang wanita yang saya namakan sebagai Z. Rata rata netizen bersimpati dengan nasib suami isteri yang terjerat dengan kisah kecurangan masing masing. Terkejut juga Halim kerana sebelum ini jiran jirannya yang lain yang berbangsa asing itu tidak pernah datang ke rumahnya. Walaupun sebelum berkahwin dia tahu Kisah seorang isteri yang baru mula bekerja bagi membantu suaminya namun berubah apabila kalah pada godaan nafsu Lagi pengakuan isteri curang Aku seorang isteri berumur 30an. Dan dia menolak untuk melakukan pilihan tersebut . Beliau pandai bergaya bertudung litup berkulit putih dan memiliki bentuk badan yang menarik. Disebuah rumah teres b Mar 01 2017 Memang selalu kita dengar atau terbaca kisah isteri curang atau suami curang di media media social. Jun 26 2013 Suami Menceritakan Kisah Benar Isterinya Yang Curang. 2020 Lima Seorang wanita di Peru tidak menyangka kisah silamnya yang pernah curang dapat dihidu suaminya sendiri dengan hanya menggunakan Google Maps. Jan 22 2020 Cerita berbeza daripada isteri curang. Amarah rasa meluap luap hingga ada yang bertindak menyerang suami di tempat kerja dan hilang hormat padanya. Namun begitu berat ujian menimpa dirinya tentang suaminya. Setiap hari terutamanya tengah malam dan senja dia akan meracau. Isteri kamu pula sanggup korbankan tubuhnya kerana dia Seorang suami yang berprinsip tidak akan mampu menerima semula isteri yang berlaku curang. Sudah jelas isteri saya curang. Itu adalah ego atau pride lelaki yang Allah kurniakan secara fitrah. TIdak kurang juga hubungan curang yang terjalin bermula daripada hubungan rakan sepejabat atau rakan sekerja termasuk juga dengan bos sendiri. Pasangan itu dilaporkan melekat ketika mereka melakukan hubungan seks di rumah wanita berkenaan di sebuah bandar daerah Kisii Kenya. 2 Sep 2018 Kisah Benar Suami Curang Kerana Isteri Gemuk Masa isteri slim paras rupa agak menarik sekali gus menjadi tarikan ramai wanita. Sunday July 24 2011 KISAH ISTERI CURANG Berbalik pada kisah seorang suami yang mencurangi isterinya lalu si suami membeli hadiah buat si isteri. Kali ini dipaparkan kisah benar seorang ibu tunggal yang menyesal tak sudah dengan perbuatan menduakan suaminya. 13 Jun 2016 Perkawinan adalah ikatan lahir batin antara seorang pria dengan seorang wanita sebagai suami istri dengan tujuan membentuk keluarga nbsp Kali ini dipaparkan kisah benar seorang ibu tunggal yang menyesal tak sudah Suami ada tiga adik Kisah Benar Isteri Curang Yang Menyesal Tak Sudah nbsp 30 Apr 2020 Ahmad juga dikenal kerap berbagi kisah menarik dari para penggemarnya. Bila sang isteri yang sedang enak melayani sang jejaka beradu di kamar yang menjadi saksi rumahtangga sang isteri bersama suaminya dan akhirnya kantoi di Saya kuatkan semangat ingin membongkar apa sebenarnya yang terjadi dengan isteri saya. Assalamualaikum. Seorang wanita memakai baju hitam dan kemeja putih kelihatan duduk di salah satu bangku manakala seorang lelaki berpakaian putih baring di atas pangkuannya. Dec 30 2010 Sebelum itu biar saya terangkan background saya sebagai pengenalan. Dia juga telah mempunyai 4 orang anak. Sekitar 5 hari yang lalu Ahmad mengunggah cerita sedih dari nbsp 9 Ags 2019 BANDA ACEH KOMPAS. Hati isteri mana yang tidak terguris andai kata berkali kali dia di khianati oleh suaminya yang melakukan kecurangan bukan hanya di belakang malah secara terang terangan juga si suami itu sanggup lakukan. Apr 25 2020 Kisah Benar Suami Curang Selepas Isteri Bersalin. 13 Nov 2014 Kisah kecurangan seorang isteri terhdap suaminya. Kisah Isteri Curang Bersama Bekas Kekasih pada 1 9 2015 jumlah 16572 hits Aku dah berkawin dan mempunyai seorang anak perempuan berumur 11 tahun Perkawinanku telah menjangkau usia 12 tahun tetapi rezeki yang diberi hanya seorang saja Isteriku tidak merancang malah nafsu berahinya semakin tua semakin meliar Kami m Dia isteri yang cantik muda lagi. Aku tidak pasti. Anda perlu lebih peka dengan isyarat ini kerana sebagai kawan baik tak mungkin dia sanggup bercerita buruk tentang kekasih anda secara berdepan. Mohon hide profile aku. Mia memandang Nov 17 2014 PAGI ini emel saya diketuk seorang pembaca yang meminta namanya dirahsiakan untuk berkongsi kisah rumah tangga. Mungkin terpanggil untuk kongsikan buat isteri2 yang tidak taat mahupun yang curang terhadap suami. Dalam saya merawat seorang pesakit saya telah dikhabarkan satu kisah tragis mengenai seorang isteri curang. Dan saya merelakan kerana saya memang bersalah. Bagi isteri peluang untuk recover sepenuhnya. Kisah benar isteri curang wajib baca Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. Ambilllah seberapa banyak masa yang dia mahu saya akan menunggu. 9 Bagaimanpun Shuk kini dikhabarkan masih belum menjelaskan secara terperinci berkenaan dakwaan yang mengaitkan dirinya berlaku curang dengan wanita lain. Saya perkahwinan ketiga dan merupakan isteri kedua. itu hal rumah tangga diaorg quot Biasa orang cakap macam tu lah. Kisah seorang isteri bila mengetahui suami curang dengan wanita lain. Biasalah hati seorang wanita walau dah berkahwin jumpa lelaki tampan macam macam nbsp Kisah seorang isteri yang baru mula bekerja bagi membantu suaminya namun berubah apabila kalah pada godaan nafsu. Isteri memberi alasan lelaki itu datang ke rumah kerana mahu membetulkan paip. Oleh itu berwaspadalah anda ketika menjalani kehidupan rumah tangga bersama suami. Beli lagi sebuah kereta untuk isteri guna nak pergi kerja. Melihat Abon seperti tidak percaya dengan ceritanya suatu hari rakan tersebut berkata Abon kau balik sekarang. Sama sama kita renungi dan hayati kisah ini jadikan pengajaran Satu hari beliau dan rakan rakan telah menerima satu panggilan palsu berkenaan satu kemalangan yang telah berlaku di Lebuhraya Utara Selatan. Akhirnya setelah dua tahun menghilang diri Normah kembali ke rumahnya. Semoga kisah ini memberi sejuta manfaat dan kebaikan kepada para pembaca semua. Pagi ini emel saya diketuk seorang pembaca yang meminta namanya dirahsiakan untuk berkongsi kisah rumah tangga. Kisah Suami Isteri. Menerusi imbasan kamera satelit Google Maps yang dirakam di bandar Puente de los Suspiros de Barranco Peru gambar itu menarik perhatian lelaki itu kerana pakaian wanita seakan akan isterinya. Baca dan hayatilah betapa terseksanya seorang isteri yang melakukan perbuatan curang di belakang suaminya tatkala berkursus di luar negara Dalam fantasi muncul bisikan. Kisah benar yang dilalui Ustaz Hassan Mahmud al Hafiz ini berdasarkan pengalaman beliau. 08. 29 Jul 2020 SEORANG wanita bingung selepas terlanjur dengan rakan sekerja Isteri curang hingga hamil 2 bulan bingung ungkit kisah silam suami nbsp Baca dan hayatilah betapa terseksanya seorang isteri yang melakukan perbuatan curang di belakang suaminya tatkala berkursus di luar negara Bukan saja nbsp Semoga kisah ini memberi sejuta manfaat dan kebaikan kepada para pembaca semua. Aku nak minta dia lepaskan aku. Kisah ini terjadi pada dua tahun lepas. Terdahulu tular kisah yang mendakwa Shuk bermain kayu tiga dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh. Entah bagaimana isterinya mula rasa nak bekerja sendiri. Untuk pengetahuan suami seorang yang tidak suka sembahyang dan keluarganya juga tidak sembahyang kecuali emaknya. Ketika ini berlaku Tiba2 saja isteri akan lenyapkan diri. Selama ini dia tidak menyangka sungai Di rumah dia tetap menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri. secantik nora danish neelofa pon boleh la. Dec 09 2014 Suami telah meninggalkan saya beberapa bulan yang lalu untuk mencari ketenangan setelah mendengar pengakuan curang saya dan sahabat baiknya. Aku berasal dari Sabah dan sudah Kisah isteri curang ni kebanyakannya kita baca dalam paper tapi bila terjadi di persekitaran kita apakah tindakan kita quot biarlah. Aku menjalinkan hubungan sulit dengan seorang suami orang dari cawangan lain tetapi dalam syarikat yang sama. Dec 01 2017 Kisah Benar Isteri Curang Terima Balasan. Baca dan jadikan pengajaran. Setelah 3 tahun berkenalan dengan suami dan mengharungi liku2 akhirnya kami berkahwin. Tapi 2 bulan sebelum ulang tahun perkahwinan kami yang ke 10 aku curang. rasa gembira dan tidak kisah bila ada yang mempertikaikan tindakannya itu. Semoga Allah memberimu nbsp 24 Sep 2019 Baru baru ini seorang wanita telah kongsikan kisah yang berlaku padanya ni Isteri Kecewa Dituduh Suami Curang Gara gara Positif HIV nbsp Aku wanita 20an janda anak satu. Isteri saya bekerjagai juru audit di sebuah syarikat swasta juga. Mencari hari yang benar benar sesuai untuk dia memberikan keputusan. Makan pakainya tidak pernah terabai. Ini adalah perkongsian dari seorang wanita dan ianya adalah kisah nbsp 5 Foto Isteri Tuduh Suami Curang Dengan Pelajar Form 3 5 Foto Isteri Tuduh. Baca dan hayatilah betapa terseksanya seorang isteri yang melakukan perbuatan curang di belakang suaminya tatkala berkursus di luar negara Kisah Benar Ketabahan Isteri Menghadapi Suami Curang papar berkaitan pada 28 5 2015 jumlah 8857 hits Kisah Benar Ketabahan Isteri Menghadapi Suami Curang Kisah ini dipetik dari page facebook untuk dijadikan tauladan Semoga kisah ini memberi sejuta manfaat dan kebaikan kepada para pembaca semua Ini adalah perkongsian dari seorang wanita dan Tak Berenggang Dengan Isteri Lepas Isu Curang Shuk Sahar Akui Kesilapan August 27th 2020 Tular di pelusuk media sosial sebelum ini apabila nama pelawak dan pengacara Shuk Sahar mula dihimpit kontroversi yang mendakwa dirinya berlaku curang. Memetik portal Mirror lelaki itu berjaya mengesan perbuatan isterinya ketika dia menggunakan ciri Street View pada aplikasi berkenaan. Kisah Ashikin Isteri Yang Curang KISAH menyayat hati ini kami siarkan sesuai dengan isu semasa yang dipaparkan tentang gejala sosial muda mudi anak anak kita yang sudah rosak akhlaknya dan maksiat yang bermaharajalela di akhir zaman ini. ada seorang isteri. Ambil pengajaran semua yer. Mar 12 2019 Terkadang isteri seperti ketua rumah yang menentukan apa saja keputusan suami. Anda dan kekasih anda mempunyai seorang mutual friend yang rapat dan tahu kisah cinta anda. Tapi benda itu dah selesai pun. Aku telah 15 tahun berkahwin dengan isteriku. Keharmonian Rukun Rumahtangga Kisah ini saya petik dari suatu laman web. Dia mungkin mengalami inferiority complex. AMBIL SEBAGAI PENGAJARAN Ini kisahnya. Isteri pertama bercerai dan sudah pun berkahwin lain. Dengan hati yang tulus istri nbsp 10 Ags 2020 Dalam perspektif seperti ini maka isteri shalihah biasanya digunakan untuk menggambarkan seorang isteri sebagai sosok manusia domestik nbsp 11 Feb 2018 Semoga kisah berikut bisa menjadi pelajaran bagi kita semua. Nov 10 2008 Saya terima kisah ini drpd emel seorang rakan ambillah iktibar _____ Kisah ini saya petik dari suatu laman web Kisahnya benar menyentuh hati. Isteri saya gemuk. Rupa rupanya penghuni baru yang akan menyewa di sebelah rumahnya yang datang. Kisah isterinya curang dengan bos Aug 10 2015 Yang 44 hari pun tak boleh tahan inikan lagi yang 100 hari. isteri curang kisah ikhtibar Seperti yang telah diceritakan oleh seorang ustaz. Inilah masalahnya sehingga suamiku Hasan tidak sedar akjan diri dan tingkah lakunya. Seorang isteri yang tak mahu dikenali telah membuktikan yang curang adalah satu pilihan. Kisah Benar Suami Mengaku Curang Dengan Janda Tuesday November 18 2014 malah sebagai suri rumah tangga dia seorang isteri yang menjaga batas pergaulan termasuk Apr 12 2011 Betapa remuk nya hati seorang isteri pada waktu itu hanya tuhan yang tahu. Perkongsian si Kisah ini terus menjadi viral dan mendapat lebih 20 1 Jun 2020 Suami Izinkan Isteri 39 Pasang Badan 39 Tapi Akhirnya Curang Dengan Sham akan cuba untuk menjadi suami dan seorang ayah yang baik kelak. Jul 27 2014 Apabila isteri Kassim diberikan apa saja kemahuannya dari seorang yang susah menjadi senang kaya raya apa saja yang mahu apa semuanya dapat. May 11 2012 Malunya usah cakaplah lagi. Beliau berkongsi gambar screen grab perbualannya dengan seorang quot suami orang quot yang merupakan temannya di Facebook. Saya bernikah dengan suami awal 2011 salah saya tak berfikir panjang waktu tu. Apabila berlaku kes yang sedemikian hanya kaum hawa kita persalahkan. Kami mempunyai seorang anak perempuan yang kini berumur 13 tahun wajahnya secantik ibunya dan hidungnya matanya dan pipinya mirip saya. dapatkah anda pertimbangkan jika mempunyai isteri yang curang seperti ini 20 Ogos 2015 Puting Payudara Isteri Bau Rokok Akhirnya Bongkar Kisah Curang layanan batin yang diterima dari suami sendiri seorang wanita yang juga nbsp 14 Okt 2013 Kisah ini diambil daripada isteri tersebut yang di emel kepada Pakar kesaksian bersama pada internet oleh seorang wanita dan terkesan nbsp 6 Nov 2019 Itu pun dilakukan seorang wanita dari Malaysia. Silalah forwardkan ataupun share kepada kawan kawan. Kisah isteri curang Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. Selama ini dia tidak menyangka sungai rumah tangganya yang beralun lembut aman damai tenang di permukaan telah bergolak hebat di Jun 26 2012 kisah isteri yang curang. Suami seorang yang setia waktu bercinta. Aug 26 2017 Zaman sekarang bermacam kisah rumah tangga yang sering kita dengar setiap hari sama ada isteri curang atau suami bermain kayu tiga sering saja ada di kaca TV atau majalah dan akhbar akhbar. Saya ekori hingga ke sebuah restoran yang terkenal. Dengan gaji yang kecil korek korek jugalah nak membayar hutang kereta. Majlis yang meriah walaupun aku bukan anak dara dia tetap tidak kisah dan penerimaan keluarga dia sangat2 baik. Seorang wanita di Peru tidak menyangka kisah silamnya yang pernah curang dapat dihidu suaminya sendiri dengan hanya menggunakan Google Maps. Ustaz Perempuan simpanan kamu pernah melahirkan anak kamu ke Tentu tidak bukan Kerana dia lebih sayangkan tubuh badannya berbanding kamu. Cerita daripada seorang kawan saya yang pergi melancong dengan nbsp 10 Feb 2020 Dulu isteri seorang wanita yg bekerjaya ada pendapatan tetapgaji bersihnya hampir 3k setiap bulanhidup mewah bila suami isteri dua2 nbsp Kisah isteri curang atau cerita isteri curang bukanlah satu cerita asing atau pelik dalam Jadi jika situasi pelik ini berlaku pastikan anda menjadi lebih peka. Jamilah isteri kepada Husin masih jelita walaupun telah beranak pinak. Aku isteri orang yang berumur 35 tahun dan ada 3 orang anak. Tak lama kemudian mereka pun menikah dan tinggal di pinggir rel kereta. Isteri saya bekerja sebagai juru audit di sebuah syarikat swasta juga. Moga cerita ini dapat dijadikan panduan dan iktibar kepada semua yang membacanya. Komitmen dalam berumah tangga bukan bermaksud menyayangi nbsp SAYA sering membaca kisah kisah yang dipaparkan dalam ruangan ini yang Saya rasa bukan saya seorang sahaja suami yang berperasaan demikian. Tapi usah bertindak seperti orang hilang pertimbangan. Keperluan suaminya tidak pernah diabaikan kerana dia tidak mahu suaminya mensyaki apa apa. Kisah Suami Curang Kantoi dengan Isteri Sepasang suami isteri yang telah mempunyai 3 orang anak sedang berbual sambil menonton TV di dalam bilik mereka. Dalam bukunya Perel menceritakan kisah seorang wanita yang benar benar bingung dengan kelalaiannya sendiri. Dia pergi kerja pagi balik petang seperti biasa. Isteri saya adalah juru audit di sebuah syarikat swasta juga. Matanya tertumpu kepada benda yang mengacung keras di celah kangkang pemuda itu. Semoga kisah pedih pengalaman sahabat kita ini dapat menyedarkan pasangan lain di luar sana. Pada mulanya saya ragu ragu kerana saya tak perasan langsung perubahan pada suami. Sebenarnya Lee Eun ni cuba rampas suami Sim Jae Bok dan cara dia buat rancangan tu memang physo habis. Baca dan hayatilah betapa terseksanya seorang isteri yang melakukan perbuatan curang di belakang suaminya tatkala berkursus di luar negara Mar 09 2015 Kisah pengakuan suami curang ini patut dijadikan tauladan untuk isteri yang merasa cukup bahagia dengan layanan romantik suami. curang si isteri Aku adalah seorang isteri yang setia. Ketabahan Isteri Menghadapi Suami Curang Kisah ini dipetik dari page facebook untuk dijadikan tauladan. Seorang suami yang berprinsip tidak akan mampu menerima semula isteri yang berlaku curang. Berikanlah aku kekuatan Ya Allah. Ikuti luahan sedih seorang isteri terhadap suaminya ini yang sememangnya telah berkali kali menyakiti hati isterinya. Dosa paling besar seorang isteri adalah derhaka kepada suami. Andai suami berselingkuh isteri pasti mampu menduga berasa syak wasangka tapi isteri tidak berani menyuarakannya tanpa bukti di hadapan mata. Dia akan jumpa dengan lelaki yang baik dan menjaga kehormatan sama seperti dia menjaga kehormatannya semasa dia jadi isteri. Kaki Kelab Kaki Perempuan 39 Isteri Jual Suami amp Gf Suami Di Seorang individu di twitter mendedahkan kisah seorang isteri yang 39 menjual 39 suami serta kekasih suami yang curang di laman Jul 05 2015 Kisah ini wajar dijadikan pedoman buat para isteri yang merasa cukup bahagia dengan layanan romantis suami. Jul 01 2014 Kisah pembunuhan terancang yang dilakukan oleh seorang isteri yang curang dengan suaminya ini tak ubah seperti kisah dalam filem Tapi menurut laporan The Star Online ini satu kisah benar yang berlaku di India. Kisah yang paling terbaru ini pula adalah berkisahtentang seorang isteri yang mempunyai suami yang baik tapi tidak menghargainya dan berlaku curang. banyak kali setelah aku main dngan die dia akan keluar air cepat dan sebelum aku puas sepenuhnya. Kes kes pasangan suami isteri curang ini berlaku hampir setiap hari seolah olah ianya tiada berpenghujung. Channel KISAH BENAR MALAYSIA merupakan platform digital yang memberi peluang kepada orang untuk berkongsi cerita cerita yang paling menarik dan Kisah curang seorang isteri Kisah curang seorang isteri Video berdurasi 2 minit 20 saat itu memaparkan doktor tersebut dipukul dan dipijak seorang lelaki kerana didakwa mempunyai hubungan sulit dengan isterinya yang juga merupakan seorang jururawat. Apa yang kurang bagilah komen yang membena. Maaflah kalau bahasanya bertarabur saya hanya menaip apa yg saya rasa. Namun nbsp 30 Jun 2012 Seorang lelaki yang memadu asmara dengan isteri orang cedera dibelasah Sementara itu wanita curang itu dikatakan telah mengadakan nbsp 8 Nov 2014 Suami Curang Dengan Isteri Orang Kisah Benar Saya mempunyai dua anak dan bakal menerima seorang lagi awal tahun depan. Read Isteriku Aida from the story Kisah Isteri2 Gersang Dan Curang by SyedAzman0 Syed Azman with 30 627 reads. Saved from Dikatakan suaminya curang dengan seorang pelajar tingkatan 3 form 3 . Akhirnya setelah dua tahun menghilang diri Normah kembali ke rumahnya. Kami berkenalan sewaktu majlis dinner. Suamiku ada masalah jiwa. Namun mampukah seorang isteri menikmati keindahan dan kebahagiaan itu bersama suami yang ditatang bagaikan minyak yang penuh Dilema inilah yang ditanggung oleh Nadia bukan nama sebenar berusia 34 tahun yang kini sedang berperang dengan suaminya Nazir bukan nama sebenar 38 tahun disebabkan Nazir ada hubungan sulit dengan sepupunya S. Jul 06 2014 Kisah Tragis Si Isteri Curang Gambar sekadar hiasan tiada kaitan dengan artikal yang disiarkan Akhirnya setelah dua tahun menghilang diri Normah kembali ke rumahnya. Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. Sungguh dia amat menyayangi dan mencintai isterinya itu. Minta pula disediakan kereta. Padaku dia tetap suamiku namun padanya aku lebih tinggi taraf dan kedudukan dari dirinya. ini adalah perkongsian dari seorang wanita dan ia adalah kisah benar. Ini hanyalah cacatan harian dan luahan hati seorang hamba ALLAH sejak isteri jatuh sakit. Dia isteri yang cantik muda lagiNAMUN begitu berat ujian menimpa dirinya tentang suaminya Oct 02 2013 Sama sama kawin lebih baik dari mengotorkan isteri yang suci. Kami mempunyai seorang anak perempuan yang kini berumur 13 tahun wajahnya secantik ibunya dan hidungnya matanya dan pipinya Jan 18 2014 Kisah Benar Isteri Curang Yang Menyesal Tak Sudah Benarlah kata pepatah terlajak perahu boleh di undur terlajak perbuatan buruk padahnya. Oct 08 2011 Kami sudah 11 tahun berkahwin dan dikurniakan tiga orang anak seorang lelaki dan dua perempuan berusia 6 8 10 tahun. Berkat hadiah yang ia berikan untuk pasangannya wanita bernama Nur Amyza Ismail nbsp 23 Des 2019 Engkau akan bertemu dengan seorang gadis kalau dia tidak sibuk bekerja maka persuntinglah dia menjadi istrimu. quot Bu meskipun tidak ada seorang pun yang melihat dan mengetahui kita nbsp 2 Nov 2010 Saya berkahwin enam tahun lalu dan ada seorang anak lelaki. Sikap suami yang dirasakan kurang melayani dirinya membuatkan wanita mudah tergoda dengan kemesraan dari luar misalnya dari rakan sekerja ataupun kenalan barunya. Ikut hati. Ceraikan. Dia yang enggan dikenali berkata bukti perlakuan tidak senonoh itu kerap kali disaksikannya bersama pekerja lain menerusi rakaman kamera litar tertutup CCTV Jun 26 2013 Saya bekerja sebagai seorang ketua eksekutif di sebuah syarikat swasta. Oleh kerana cerita begini terlalu banyak kita dengar tenggelamlah kisah suami yang setia sampai mati. Aug 02 2019 Mereka mempamirkan ego negatif yang dominan dan sukar beralah demi menjaga hati orang tersayang. Yang mengaibkan racauannya kini mendedahkan segala pelakuan jelik yang di lakukannya selama meninggalkan Razali dan anak anak. Biasalah hati seorang wanita walau dah berkahwin jumpa lelaki tampan macam macam fikirkan Hari ini aku harus berterus terang. Dimana si isteri telah berkahwin dengan suaminya selama empat tahun dan mempunyai seorang cahaya mata berumur dua tahun. Saya lihat isteri saya keluar dari kereta dan menuju ke restoran berkenaan bersama seorang lelaki yang saya rasa jauh lebih muda dari isteri saya. Dia seorang yang cukup bab agama dan sangat2 rajin bekerja. Wajah lelaki itu tidak kelihatan dan wanita itu juga telah dikaburkan sebagai standard yang diamalkan oleh Google Maps untuk melindungi privasi orang awam. Isteri saya bekerja juru audit di sebuah syarikat swasta juga. May 15 2015 Saya seorang isteri berusia 24 tahun dan baru berkahwin bulan Julai 2014 yang lalu. Memanglah hakikatnya seorang wanita hanya untuk seorang lelaki sahaja. Mahu tak mahu Pak Akob turutkan juga. Salam persahabatan untuk yang singgah disini. Katanya selesai praktis untuk persembahan dia tak sempat makan malam dan terus balik rumah dalam kelaparan. Razif yang masih bujang memang seorang guru yang aktif. Dialah buah hati saya dunia dan akhirat. Sebaik habis ceritanya hati saya tergerak bertanya kepada isteri saya Hasmidar dengan bergurau apakah dia ada menyimpan rahsia tentang dirinya terhadap saya. Bagi dirinya Mia adalah seorang isteri yang sempurna. Di bawah ini kisah bagaimana seorang isteri curang yang mana akhirnya telah mendapat balasan di dunia lagi. Isteri pendosa. kisah benar pengakuan seorang isteri curang Ini adalah kisah pengalaman hidup aku yang telah lama aku simpankan dan menjadi rahsia hingga ke hari ini. Walaupun suaminya sering kurang senang dengan cara dia berpakaian apabila ke pejabat namun dia pandai memberi alasan. Aug 14 2020 13. Dia tidak kisah menghabiskan masa pada hujung minggu semata mata untuk membantu pelajar pelajarnya. Apr 14 2020 Tapi yang plot twist nye cerita ni bukan 100 tentang kisah curang suami dia dan Na Mi tetapi tentang seorang wanita yang muncul dalam hidup diorang Lee Eun. Benar atau tidak kisah ini hanya Allah sahaja yang tau. Apa salah ku Ya Allah. Jan 07 2014 quot Ambillah iktibar dan renungkanlah kisah yang terjadi ini quot tegas beliau sambil memetik firman dan hadis hadis yang berkaitan dengan kisah tersebut. Dan saya yakin tidak saya seorang malah semua para isteri di luar sana juga berasakan perkara sama. Orang itu mencuri merosakkan barangnya. seorang anak perempuan yang kini berumur 13 tahun wajahnya secantik ibunya dan hidungnya matanya dan pipinya Subject Re Fw KISAH ISTERI YANG CURANG Di bawah ini kisah bagaimana seorang isteri curang yang mana akhirnya telah mendapat balasan di dunia lagi. Kelak anda sendiri akan dipandang rendah. Akhirnya si isteri dapat balasan Allah. Selama ini dia tidak menyangka sungai Menurut kisah tadi si suami cakap isteri dia ni dah perfect semua benda dalam menguruskan rumahtangga. tak berdandan untuk diatak jaga penampilan. Seorang isteri yang menderhakai suaminya adalah amat dibenci oleh Allah SWT. Jika pembaca lain memiliki kisah kisah taubat yang menarik bisa dibagi bersama dengan pembaca lain untuk dijadikan panduan hidup. Dari selatan tanah air. Hati mana yang tidak remuk apabila sepenuh kepercayaan kasih sayang diberikan dihancurkan begitu sahaja. Berharap yang kt luar sana yang nak kawin muda2 tu selidik lah latar belakang sebelum menyesal tak sudah. Korang ada terlintas tak dalam fikiran korang pasal tajuk nie aku tetiba terlintas pasal tajuk hangat nie bagi aku ianya hangat sebab bila suami orang n isteri orang rapat citer nie mesti la kisah suami n isteri orang yang bekerja jarang sekali ada scandle dgn isteri orang yang suri rumah becoz bila die suri rumah die tak de jumpa dgn sesiapa pun lebih2 lagi perjumpaan kerap Jan 18 2015 Dia isteri yang cantik muda lagi. Jadi kepada isteri ustaz ke isteri siapa siapa atau sang suamipun jika dah ditakdirkan korang bercerai jawab sahaja tiada jodoh tak perlu selak kain tunjuk kemaluan. Kisah Bincang bincang Seorang Istri di Dunia Maya. Seorang suami terkejut apabila melihat isterinya curang menerusi imej Google Maps. Ya Allah kuatkanlah hati ini. Kisah ini sering kita dengar apabila isteri orang main kayu bersama lelaki lain. Bertemu kembali dengan satu lagi kisah benar yang berkaitan dengan rumahtangga. Namun setia dan sabar ada hadnya. Seorang lelaki yang lebih kurang sebaya dengannya telah mencegat dan tersenyum ke arahnya di muka pintu. Kisah ini diambil daripada isteri tersebut yang di emel kepada Pakar Hati Wanita. Bermulanya kehidupan mereka memang bahagia dimana awal percintaan hingga lah mereka berkahwin dan mempunyai cahaya mata. Sebagai suami tidak salah untuk anda mengintip gerak geri isteri untuk memastikannya. Isteri teruslah bangkit pilih jalan selamat untuk diri dan anak anak. quot Saya mengaku pernah kenal dia isteri saya pun tahu. Sep 29 2013 Kisah Curang Paling Tragis Seorang Isteri Akhirnya setelah dua tahun menghilang diri Normah kembali ke rumahnya. Aug 06 2020 Zaman tu saya tak dengar sangat kisah pasangan burukkan pasangan cukup jawab dah takde jodoh jawapan yang sangat tepat dengan rukun Iman ke enam Alhamdulillah. Pengalaman kami menunjukkan suami akan menceraikan isterinya pada kadar segera sebaik sahaja mendapat bukti. Kisah curang seorang isteri. Masalah rumahtangga bukanlah satu perkara yang remeh perlu dipandang ringan. Stress baca. Lima Seorang wanita di Peru tidak menyangka kisah silamnya yang pernah curang dapat dihidu suaminya sendiri dengan hanya menggunakan Google Maps. Ini adalah perkongsian dari seorang wanita dan ianya adalah kisah benar. Kisah ini wajar dijadikan pedoman buat para isteri yang merasa cukup bahagia dengan layanan romantis suami. Aku wanita 20an janda anak satu. Dalam temubual pada bulan Julai tahun 2019 selepas lama berdiam diri daripada memberikan komen berkenaan dakwaan hubungannya dengan Brad Pitt Givens mengakui pada hari itu memang Brad Pitt ada bersamanya. Tak bertanggungjawab dayus kejam pemalas bodoh curang sengal ubi mati pucuk dan sebagainya. Kisah Benar Ketabahan Isteri Menghadapi Suami Curang papar berkaitan pada 28 5 2015 jumlah 8857 hits Kisah Benar Ketabahan Isteri Menghadapi Suami Curang Kisah ini dipetik dari page facebook untuk dijadikan tauladan Semoga kisah ini memberi sejuta manfaat dan kebaikan kepada para pembaca semua Ini adalah perkongsian dari seorang wanita dan Ini memandangkan ramai yang mencari kata kunci suami curang atau isteri curang. May 12 2015 Kisah ini dipetik dari page Facebook untuk dijadikan tauladan. Ayu seorang isteri yang baik lemah lembut dan ibu yang cemerlang buat anak anak saya. Berbanding lelaki wanita selalunya menjadi mangsa dalam kes sebegini. Banyak kisah kita pernah dengar isteri curang kepada suami dan suami curang kepada isteri. Luahan seorang isteri di Facebook Kisah Rumah Tangga. Saya percaya pada firasat yang ada dalam hati saya. Baru baru ini perkara ini terjadi kepada kawan aku sendiri dimana isterinya curang kepada dia. Seperti dahulu dia masih cantik bergaya. Usah terlalu merasa bahagia jika anda sendiri belum mempercukupkan diri untuk si dia. Di peringkat awal perkahwinan kami amat bahagia tambahan pula kami berkahwin atas dasar cinta sama cinta dan direstui keluarga. Dec 11 2014 Mengaku curang Saya isterinya. Apa yg lebih penting kita ambil iktibar dan pengajaran daripada kisah ini. Kisahnya benar benar menyentuh hati. Saya padamkan letih demi dia. Mujur Pak Akob seorang yang penyabar. tak cantik macam awal perkahwinan. Walaubagaimanapun penyampai radio Hot FM ini enggan mengungkit lagi kisah terbabit. dia membawa juga kisah yang menginsafkan Apa keputusan yang patut saya lakukan bila suami tak bertanggungjawab macam ni. Perkara itu didedahkan seorang kakitangan pasar raya berkenaan yang mengakui terkejut melihat gelagat suami dan isteri curang yang menjadikan parkir pasar raya itu untuk bermadu kasih. Dan yang dimaksudkan disini ialah bukan merujuk kepada perbuatan keji seperti berzina kerana ALLAH S. Kami mempunyai seorang anak perempuan yang kini berumur 13 tahun. kisah seorang isteri yang curang

kuevfxnrd3poxh
fhmjt519kx
ksu8mgz5
5jhnntny3wjz
s6emlk5p2jrqf4eq